האם יש סרטון תדמית בתיק שלך?
העולם של היום הוא עולם של תוכן. אנחנו צורכים תוכן כל הזמן. אבל אם פעם עולם התוכן היה שייך, רובו ככולו, לתחום המילולי, הרי שהיום, העולם הוויזואלי מדבר הרבה יותר חזק. תמונות, קליפים,
הרצאות מצולמות, מידע מצולם – הכול מועבר היום באופן ויזואלי. ובתוך שלל האפשרויות שעומדות בפני כל בעל עסק שרוצה לשווק את עצמו, אני רוצה לשים היום דגש על סרטוני התדמית.
אני אוהבת סרטוני תדמית. יש משהו בסרטון תדמית שנותן, מצד אחד, הצצה לתוך עולם של מישהו, ומראה אותו ברגעים הטובים שלו, בתוך הדבר שהוא – או היא – אוהב ונהנה לעשות; ומצד שני, זה משהו שצריך להיות מזוקק ומתומצת ואסתטי ומקצועי. זו שפה בפני עצמה. כשאני מצלמת סרטוני תדמית לאנשי עסקים, אני יודעת שאני נוגעת להם בליבה של העסק, כלומר, שמופקד בידי משהו מאוד יקר וחשוב – סרטון התדמית הוא כרטיס הביקור של העסק שלהם, חלון הראווה. באמצעות הסרטון שאני מכינה, הלקוחות שלהם יכולים להתרשם מהם, להתחבר אליהם, להכיר אותם. התפקיד שלי הוא להראות אותם במיטבם, ואני אוהבת לעשות את זה.
לאחרונה זכיתי לעשות סרטון תדמית לאישה מוכשרת בשם אלה קלינגמן.
מעבר לזה שהכרתי אישה מקסימה ונחשפתי לעבודה הנהדרת שלה, לאלה יש גם סיפור גדול יותר, שסופו עוד לא ידוע… אלה השתתפה בתחרות השנתית של טימברלנד לעיצוב תיקים. מתוך 3,000 משתתפים מכל העולם, היא הגיעה לחמישיית הגמר בקטגוריית התיקים הירוקים וזו תחרות שהפרס המוצע לזוכים בה הוא לא פחות מאשר חוזה עבודה עם טימברלנד!